JEG HAVDE ALDRIG TROET, AT ONLINE KLAVERUNDERVISNING VILLE FUNGERE SÅ GODT, SOM DET GØR.

-ELEV

LÆR AT SPILLE KLaver hjemme -trin for trin

DET KOMPLETTE KLAVERKURSUS

• Online videoer med din klaverlærer som gør det meget sjovere at spille piano
  • Online Play-Along-Tracks som lader dig øve sammen med din klaverlærer
  • En pakket online lærebog, der systematiserer din indlæring, så du lærer trin for trin
  • 30 dages pengene-tilbage-garanti
  • Ingen bindingstid

Nu kan du lære at spille klaver hjemmefra med alle de fordele, en musikskole giver dig. Med klaverskolen ”Lær at spille piano 1” lærer du at spille klaver på en effektiv og enkel måde.

Vores klaverkursus er lavet til dig, som aldrig har spillet piano før, eller som har brug for at opfriske gamle kundskaber. Gennem kurset lærer du alt, du behøver for at kunne spille piano godt.

Med vores online pianokursus har du adgang til dit kursus 24 timer i døgnet  over internettet. Alt, du behøver, er en computer eller tablet med internetadgang.

Med deres klaverkursus synes jeg, at jeg lærer at spille ordentligt fra begyndelsen, så jeg undgår at indlære forkert fingersætning og andre uvaner, og jeg har det sjovt med at spille

– ELEV

I DETTE KURSET LÆRER DU BLANDT ANDET HVORDAN DU:

• Går fra ikke at kunne noget som helst til at kunne spille klaver
  • Læser noder sådan at du kan spille sange, som du aldrig har hørt før
  • Læser rytmen i musikken fra noderne

• Spiller med den rette fingersætning, så du lærer at spille melodier på den nemmeste måde
  • Spiller grundlæggende akkord spil og akkorder gennem en liste med over 160 akkorder
  • Spiller med både højre og venstre hånd, så det lyder godt

• Spiller forskellige musikalske stilarter, bl.a. populær musik, viser, pop, klassisk
  • Spiller akkorderne til melodier, du kan lide, uden at have noderne
  • Spiller med rigtig teknik, så du behøver ikke at tilegne dig dårlige vaner, der sænker din indlæringshastighed

HVORFOR DETTE KURSUS?

“Lær at spille piano 1” er det perfekte klaverkursus for dig, der ikke har spillet klaver før, eller som skal friske klaverspillet op fra barnsben. Gennem kursets 48 lektioner får du en introduktion til alt, hvad du behøver at vide, for at have en ny hobby resten af livet.

PIANOKURSETS OMFANG

I dit online øvelokale får du adgang til klaverundervisning svarende til 1,5 – 2 år på en musikskole.

SVÆRHEDSGRAD

“Lær at spille piano 1” er lavet til dig, som aldrig har spillet piano før, eller som har brug for at opfriske gamle kundskaber. Kurset er let at følge, og det virker. Bare se, lyt og læs lektionerne. Spil med på øvelserne og du vil spille som en erfaren pianist efter fuldført kursus.

DETTE ER INKLUDERT I KLAVERKURSET:

Video – Online instuktionsvideoer til alle lektionerne hvor læreren viser, hvordan sangene og øvelserne skal spilles. Derved er du sikker på ikke at få uvaner, som bremser din udvikling.

Lærebog – Online lærebog på over 250 sider, med 48 lektioner. Her finder du sange, øvelser og teori, som gør dig til en sikker pianist. Alle sange og øvelser kan printes ud.

Play-Along-Tracks – Som gør øvningen endnu sjovere. Spil sammen med pianolæreren på over 50 sange og øvelser så mange gange du vil og få god træning i samspil.

Udskrift – Udskriv alle melodier, sange og øvelser, så du ikke er afhængig af en computer, når du skal øve.

KUN MINIMAL VIDEN OM COMPUTERE ER NØDVENDIG

DinMusikskoles online klaverkursus er lavet for, at det skal være let at bruge, og derfor behøver du meget lidt interneterfaring. Alt, du behøver, er at skrive vores webadresse ind i din browser, og klikke på links. That’s it! Kurset fungerer på pc, mac og tablet.

DIT EGET ONLINE ØVELOKALE

Dit online øvelokale er din egen elevside, hvor alt, som du har brug for, er tilgængeligt. Derved har du alt samlet på et sted med adgang til dit kursus 24 timer i døgnet over internettet. Alt, du behøver, er en computer med internetadgang.

30 DAGES PENGENE-TILBAGE-GARANTI

Med dinMusikskoles 30 dages pengene-tilbage-garanti kan du i fred og ro prøve vores pianokursus uden at risikere noget som helst. Finder du ud af, at kurset ikke er noget for dig, vil hele købesummen stå på din konto igen i løbet af nogle dage.

Pianokurset har været let og intuitivt at følge, og har sat mig i stand til at læse noder og omsætte dem på klaveret, og efter hvad jeg hører er jeg blevet ganske god til at spille piano.

— ELEV

Jeg syntes, at jeg har fået utrolig god service fra jer på alle måder. Der hvor andre (div. brancher) har manglet noget og måske til og med ”det lille ekstra”, har I været opfølgende til det yderste!!

— ELEV

“Jeg har aldrig spillet klaver før, men efter at børnene flyttede hjemmefra og klaveret bare stod der uberørt, blev jeg inspireret til at lære at bruge det. Og langsomt men sikkert formår jeg at lære både noder og simple strofer. Jeg bruger nok mere tid på hver lektion, men jeg spiller hver dag og synes, det er utrolig sjovt.”

START I DAG!

1 MÅNED

kr 99,-

6 MÅNEDER

Få 15% rabatt, kun 84kr/mnd!

kr. 499,-

24 MÅNEDER

Få 50% rabatt, kun 49kr/mnd!

kr 1149,-

IKKE TILFREDS EFTER 30 DAGE? FÅ PENGENE TILBAGE! INGEN TIDSBEGRÆNSNING.