Tilbuddet om online kursus var perfekt for mig for så var jeg ikke afhængig af at skulle besøge en GUITARlærer på en bestemt ugedag.

-ELEV

LÆR AT SPILLE guitar hjemme -trin for trin

DET KOMPLETTE GUITARKURSUS

• Online videoer med din guitarlærer som gør det meget sjovere at spille guitar
  • Online Play-Along-Tracks som lader dig øve sammen med din guitarlærer
  • En pakket online lærebog, der systematiserer din indlæring, så du lærer trin for trin
  • 30 dages pengene-tilbage-garanti
  • Ingen bindingstid

Nu kan du lære at spille guitar hjemmefra med alle de fordele, en musikskole giver dig. Med guitarskolen ”Lær at spille guitar1” lærer du at spille guitar på en effektiv og enkel måde.

Kurset er beregnet på både akustisk guitar og elguitar. Det favner vidt, og ved at arbejde med over 120 melodier, musikstykker og øvelser lærer du trin for trin de grundlæggende teknikker og stilarter.

Med vores online guitarkursus har du adgang til dit kursus 24 timer i døgnet over internettet. Alt, du behøver, er en computer eller tablet med internetadgang.

Jeg har kun været yderst tilfreds med guitarkurset. Det er godt bygget op og for mig personligt har det været ensbetydende med, at jeg har kunnet holde interessen og syntes at jeg hele tiden udvikler mit spil.

– ELEV

I DETTE KURSET LÆRER DU BLANDT ANDET HVORDAN DU:

• Stemmer guitaren på en enkel måde – så du slipper for at lytte til ustemte toner
  • Spiller akkorder, som jo er selve grundlaget for moderne guitarspil
  • Læser tabulatur, hvilket vil give dig adgang til et hav af noder og musik

• Spiller kompositioner i forskellige stilarter – pop, rock, blues, viser o.s.v.
  • Spiller fingerspil i forskellige stilarter og rytmer
  • Spiller blues og blueskompositioner som danner grundlag for mange andre stilarter

• Lægger melodi ”på toppen” af akkorden
  • Spiller barréakkorder, der automatisk giver dig en hel serie af akkorder gratis
  • Spiller med den rigtige teknik, så du ikke tillærer dig uvaner

HVORFOR DETTE KURSUS?

“Lær at spille guitar 1” er det perfekte guitarkursus for dig, der ikke har spillet guitar før, eller som skal friske guitarspillet op fra barnsben. Gennem kursets 48 lektioner får du en introduktion til alt, hvad du behøver at vide, for at have en ny hobby resten af livet.

GUITARKURSETS OMFANG

I dit online øvelokale får du adgang til guitarundervisning svarende til 1,5 – 2 år på en musikskole.

SVÆRHEDSGRAD

“Lær at spille guitar 1” er lavet til dig, som aldrig har spillet guitar før, eller som har brug for at opfriske gamle kundskaber. Kurset er let at følge, og det virker. Bare se, lyt og læs lektionerne. Spil med på øvelserne og du vil spille som en erfaren guitarist efter fuldført kursus.

DETTE ER INKLUDERT I GUITARKURSET:

Video – Online instuktionsvideoer til alle lektionerne hvor læreren viser, hvordan sangene og øvelserne skal spilles. Derved er du sikker på ikke at få uvaner, som bremser din udvikling.

Lærebog – Online lærebog på over 200 sider, med 48 ugentlige lektioner. Her finder du sange, øvelser og teori, som gør dig til en sikker guitarist. Alle sange og øvelser kan printes ud.

Play-Along-Tracks – Som gør øvningen endnu sjovere. Spil sammen med guitarlæreren på 80 sange og øvelser så mange gange du vil og få god træning i samspil.

Udskrift – Udskriv alle melodier, sange og øvelser, så du ikke er afhængig af en computer, når du skal øve.

KUN MINIMAL VIDEN OM COMPUTERE ER NØDVENDIG

DinMusikskoles online guitarkursus er lavet for, at det skal være let at bruge, og derfor behøver du meget lidt interneterfaring. Alt, du behøver, er at skrive vores webadresse ind i din browser, og klikke på links. That’s it! Kurset fungerer på pc, mac og tablet.

DIT EGET ONLINE ØVELOKALE

Dit online øvelokale er din egen elevside, hvor alt, som du har brug for, er tilgængeligt. Derved har du alt samlet på et sted med adgang til dit kursus 24 timer i døgnet over internettet. Alt, du behøver, er en computer med internetadgang.

30 DAGES PENGENE-TILBAGE-GARANTI

Med dinMusikskoles 30 dages pengene-tilbage-garanti kan du i fred og ro prøve vores guitarkursus uden at risikere noget som helst. Finder du ud af, at kurset ikke er noget for dig, vil hele købesummen stå på din konto igen i løbet af nogle dage.

Inden jeg bestilte mit kursus, havde jeg været lidt rundt i kursusudbuddet, uden at blive helt tilfreds. Jeg endte så med at investere i Jeres kursus og har kun været yderst tilfreds.

— ELEV

Jeg syntes, at jeg har fået utrolig god service fra jer på alle måder. Der hvor andre (div. brancher) har manglet noget og måske til og med ”det lille ekstra”, har I været opfølgende til det yderste!!

— ELEV

“Super godt kursus, som jeg også anbefaler alle der skal igang med at spille. Udelukkende gode anbefalinger herfra.”

START I DAG!

1 MÅNED

kr 99,-

6 MÅNEDER

Få 15% rabatt, kun 84kr/mnd!

kr. 499,-

24 MÅNEDER

Over 50% rabatt, kun 48kr/mnd!

kr 1149,-

IKKE TILFREDS EFTER 30 DAGE? FÅ PENGENE TILBAGE! INGEN TIDSBEGRÆNSNING.